Elu on lilleke :)

Kõik siin ilmas polegi seletatav ja võib-olla nii ongi hea. Ka minu mõtteterad sel lehel on lõppkokkuvõttes arusaadavad vaid minule. Kaks mõtet: If you want something you never had, do something you have never done... Eine weisse rose hat auch einen schwarzen schatten.

Minu foto
Nimi:

neljapäev, september 06, 2007

Mina ja päevik. Mõttetu on mees kes ei leia mõttetuid vabandusi!

Avastasin, et olin kunagi pidanud internetipäevikut :). Masekas oli lugeda neid tekste mis siia kunagi kribasin. Ei julgegi seda kõike avaldada, seepärast panin need nn arhiivi enda jaoks :).

Alustuseks võiks tuua väljavõtte lausetest mis kunagi minevikus sai naistega kokku kirjutatud. Need on sõnad meeste suust:

1. Ma ei valetanud ju, ma lihtsalt ei rääkinud.
2. Kui sina petad minuga enda meest, siis mina võin sind kellegi teisega petta.
3. Mida ei mäleta, seda pole olnud.
4. Mida ei tea, ei tee ka haiget.
5. Ma ei pea enda eraelu kohta kellegile aru andma, ka sinule mitte.
6. Sa oled niivõrd hea ja tore inimene, et ma pole sind väärt.
7. Ma ei julge sinuga olla, sest kõik mehed tahavad sind.
8. Ma pole kindlasti vaid ühe asja peal väljas, mis sa minust õige arvad?
9. Me oleme vaid sõbrad, ausalt.
10. Armastust on mitut liiki- naise-, ema-, lapse-, sõbra-, inimesearmastus jne. Muidugi ma armastan sind.
11. Ta on minu sõber, aitab mind õhtuti (milles? jättes täpsustamata, et kas pihukati rollis!) ja üldsegi vt punkt 5.
12. Ma tahan sind nii väga... aga miski siiski segab.
13. Ma tahan sind nii väga...aga ma ei tea mis ma tahan.
14. Jah ma olen öösiti tema juures, aga ma ei maga temaga. vt punkt 9 ja 11.
15. Kui mees petab on sitt naine ja kui naine petab on naine lits.
16. Kas sa usud mind või fakte?
17. Asjad ei ole nii. Sa kujutad seda endale ette.
18. Ära dramatiseeri asju suuremaks kui nad on.
19. Ainult väga head naised saavad hea mehe.
20. Mind kasutatati ära, sest ma olin liiga hea inimene
21. Viga pole sinus, viga on minus!
22. Ma ei taha sulle enam haiget teha, ma arvan, et me ei peaks enam kohtuma.
23. ma olen segaduses...kui ma sinuga koos olen, siis see aint süvendab mu segadust.
24. Mida rohkem ma sinuga koos olen, seda rohkem hakkan sind tahtma...aga ma ei tea, kas ma tahan seda?
25. Ma tõesti tahan sinuga olla, miks ma siis praegu siin olen?
26. Mul on praegu väga kiire ja segane aeg. Kannata natuke veel ja siis ma saan end sulle pühendada.
27. Tegelikult oled sa mulle väga vajalik ja äärmiselt oluline inimene, kuid kahjuks ei saa ma sinuga koos olla.
28. Sa meeldid mulle ka väga ja ma tahan sinuga koos olla, aga kas sellel asjal on mõtet?
29. Sa oled parim, mis minuga iial juhtunud on, aga ma ei kujuta siiski ette, et me jäämegi kokku ja seetõttu on parem, kui me läheme lahku.

4 kommentaari:

Blogger Heli Künnapas ütles ...

Ma arvan, et selle nimekirja loomisse mind vist kaasatud ei olnud, aga no nuta või naera- täpselt nii see kõik on olnud küll! :P
Vähemalt omal ajal ....

12:00 AM  
Blogger Lehti ütles ...

tead, kunagi kirjutame sellest raamatu, eks. sina alustad lauset ja mina lõpetan või siis vastupidi! Materjali meil ju jagub ;-P

6:48 AM  
Blogger Lilleke ütles ...

To Lehti:
Materjali mul jagub piisavalt. Sinu omaga saame kohe terve raamatute sarja välja anda :)

9:24 AM  
Blogger Ave ütles ...

issand,need laused on täpselt minu poisi suust,kellega läksin eelmine nädal lahku!eriti viimased laused.
a la sa oled minu jaoks kõik,ma ei taha sind kaotada,aga me võiks ainult sõbrad olla.

1:24 PM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht