Elu on lilleke :)

Kõik siin ilmas polegi seletatav ja võib-olla nii ongi hea. Ka minu mõtteterad sel lehel on lõppkokkuvõttes arusaadavad vaid minule. Kaks mõtet: If you want something you never had, do something you have never done... Eine weisse rose hat auch einen schwarzen schatten.

Minu foto
Nimi:

laupäev, september 08, 2007

Jalgpall on parem kui seks (Horvaatia-Eesti 2:0) ja Mul on bemmil uued kummid

Üks tuntud Eesti laulja laulis popiks laulu "Jalgpall on parem kui seks".
Olen mitmeid kordi Eesti jalgpalli vaadanud, mäng ei ole kehv vaid see on lihtsalt hale. Inglismaa, Venemaa, Horvaatia.... vahet pole, kõigi käest saavad lüpsta (või õigem oleks õelda, tillist tõmmata, sest naisi ju lüpstakse ja mehi tõmmatakse tillist).
Nüüd tekkis mul lihtsalt küsimus, et kui Eesti mehed laulavad suurel valjul häälel, et jalgpall on parem kui seks, siis tõesti... ma ei taha seda seksi näha ja veel vähem ka tunda :).

Ja mingi EESTI MEES on teinud laulu, sõnad on taolised: mul on bemmil uued kummid.... tulen näitan kes on Ellen Niit.... jne jne. APPPPPIIIIIIII. Nu millest me räägime, sorry, millest me laulame? Kas me mõtleme ka üldse? See on samasugune, et mul on suurem kui sul, aga kui seda kõike kasutama hakata, siis pole tegijat kuskil, sest jutuga teeb suure linna, käega ei ..... .

1 kommentaari:

Blogger Heli Künnapas ütles ...

Aga LAULDA ju eesti mehed vähemalt oskavad ;) Edasi ei kommenteeri :D

11:59 PM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht