Elu on lilleke :)

Kõik siin ilmas polegi seletatav ja võib-olla nii ongi hea. Ka minu mõtteterad sel lehel on lõppkokkuvõttes arusaadavad vaid minule. Kaks mõtet: If you want something you never had, do something you have never done... Eine weisse rose hat auch einen schwarzen schatten.

Minu foto
Nimi:

esmaspäev, juuni 09, 2008

aforismid

Pisarad on parimad sõbrad- nad tulevad ka siis kui teised sind ootama jätavad!

ARMASTUS- tunne mida tuntakse üksinda.
ARMASTUS ON KLAVERIMÄNG- alguses pead reegleid järgima, siis need unustama ja järgima enda südant.
Armastus- kui sa armastad inimest koos tema vigadega.
Ükskõik mida ma ka ei teeks, ma alati unustan sind unustada!
KUI KARDAD- ära tee, KUI TEED- ära karda!
Mõelge sellele, et tänane päev ei kordu enam iial- kasuta võimalust!
See, et ma naeratan- ei tähenda veel, et ma õnnelik olen.
Elu on nagu golfipall- saab palju lööke ja lõpetab augus.
Milleks nukrutseda ja tuletada, et mis võiks olla kui meenutada seda, mis oli.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht