Elu on lilleke :)

Kõik siin ilmas polegi seletatav ja võib-olla nii ongi hea. Ka minu mõtteterad sel lehel on lõppkokkuvõttes arusaadavad vaid minule. Kaks mõtet: If you want something you never had, do something you have never done... Eine weisse rose hat auch einen schwarzen schatten.

Minu foto
Nimi:

teisipäev, oktoober 16, 2007

Mehed ja kuum hind!

Pole ei tea mis ajast enam siin enda mõtteid avaldanud. Igatahes möödunud nädalavahetus oli igati super. Plaanist, mis sai alguse lihtsalt minna sõbrannale Kuuma Hinda saatesse kaasa elama, lõppes väga meeldejääva peo ja ka enda osalemisega ning võitmisega saates.

Igahtes, kokkuvõttes saime aru, et üllatused meeldivad ka meestele, niivõrd väga, et nad otsiva sind pärast kasvõi maa alt üles, teades ainult sinu eesnime. Nu minuga nii oli. Aga mis sellest, mehed on mõttetud olevused, kes arvavad et naised on objektid ärakasutamiseks. Seega las mets mühiseb, minu maailma see ei sega. Kui ma suutsin ühe mehe mällu ühe õhtu jutuajamise järel niivõrd enda teadmata end pookida, siis see on tema enda probleem.
Aga teada sain vaid seda, et 90% mehe jaoks õnnest on raha ja 10% naine. Ja minu arvates, mehed kes seda mulle esimesel juhuslikul kohtumisel juba enda põhimõtetest välja toovad- PÜHIKE SUU MINU SÕPRUSEST PUHTAKS! Mõttetu- õnn ei ole raha. Pisiasjad moodustavad õnne ja raha on üks pisiasi õnne saavutamisel.

Nüüd olen ma ka staar, KUUM HIND saate staar- staar paariks minutiks :). AH AH AH. Igatahes veetsime sõbrannadega päev aega kuuma hinna saate lindistusel ja ka minul õnnestus auhinnajahil käia. Jäin küll ilma 4000 kroonisest Püssirohukeldri kinkeaardist, aga mis sellest- õnn pole minu jaoks raha, vaid kogemused ja teadmisest elust enesest. Nu mis seal ikka. Vähemalt sain korraliku köögitehnika ühe elemendi :). Kui saadet n äete, eks siis näete mis sain.
Kramp aga oli ka seekord minuga, peale kõiki neid saates mis ma televisioonis olen käinud, ikka ei saa üle avalikkuse krambist.

Aga kokkuvõttes on elu ilus, silm särab, meeleolu hea.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht