Elu on lilleke :)

Kõik siin ilmas polegi seletatav ja võib-olla nii ongi hea. Ka minu mõtteterad sel lehel on lõppkokkuvõttes arusaadavad vaid minule. Kaks mõtet: If you want something you never had, do something you have never done... Eine weisse rose hat auch einen schwarzen schatten.

Minu foto
Nimi:

esmaspäev, september 24, 2007

Üksi vist ikka polegi nii hea?

Olen alati olnud üksik uitaja, aga praegu tundub see minu jaoks juba nii võõras. Aga ka see aeg mis hetkel tundub võib-olla suhteliselt pikk, on tulevikus minevikule vaadates vaid üks pisitilluke hetk.

Saangi tegeleda endaga, võtta aeg mõneks ajaks maha ning mõelda väärtustele, mida võib-olla varem ei osanud hinnata. Aga eks ma olengi olnud alati kass kes kõnnib omapead, viimastel kuudel aga nagu kodustatud diivanikiisu, kes vahel aknalauale hüpates vaatab väljas toimuvat liikumist.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht