Elu on lilleke :)

Kõik siin ilmas polegi seletatav ja võib-olla nii ongi hea. Ka minu mõtteterad sel lehel on lõppkokkuvõttes arusaadavad vaid minule. Kaks mõtet: If you want something you never had, do something you have never done... Eine weisse rose hat auch einen schwarzen schatten.

Minu foto
Nimi:

kolmapäev, oktoober 03, 2007

Filmimaailm

Vaatasin filmi A lot like love
Jäid meelde mõned mõtted.

Naine mehele: " Ma ei taha sinuga käia, sest sa magad naisega esimesel kohtumisel!" Mees: " Misasja, sa ei taha minuga käima hakata, sest ma magasin sinuga meie esimesel kohtumisel!"

Naine: "Tead, mis on mehe esimene möödalask suhte loomisel. " Mees: " Mis?" Naine: "... kui naine peab ise alustama külgelöömist." :)

Naine: " Kas sa armastasid teda". Mees: " Vist küll. Ma arvan et vist küll. See polnud armastus, kuid oli selle sarnane. Nüüd ei teagi enam." Naine: " Kui sa ei käitu tobedalt, siis sa pole armunud."

Vend: "Sul peaks ka juba laps olema!" Vend2: "Selline plaan mul oligi , aga tahtsin end materiaalselt kindlustada, kuid nüüd olen peaaegu 30, karjäärita jne." Vend:"See on sinu elu. TA ei oota, et saaksid taas jalule."

Mees: " Ma kaotasin töö, mul pole plaani ja tean et sinu juurde olen 6 a hiljaks jäänud. Kas ma võin parandada enda esimese möödalasu?"
Naine: "Ma olen kihlatud."
Mees: Kui olen vana mees, siis ma ei pea enam mõtisklema... mis oleks olnud kui...."

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht