Elu on lilleke :)

Kõik siin ilmas polegi seletatav ja võib-olla nii ongi hea. Ka minu mõtteterad sel lehel on lõppkokkuvõttes arusaadavad vaid minule. Kaks mõtet: If you want something you never had, do something you have never done... Eine weisse rose hat auch einen schwarzen schatten.

Minu foto
Nimi:

teisipäev, november 04, 2008

näide sellest kui hea kuulaja on mees


Naine: "Musi, mis me täna teeme?"
Mees: "Ma ei tea."
N: "Teeks midagi pöörast, üllata mind millegagi."
M: ......(vaikus)
N: "Nagu vanasti, kui sa lilli saatsid?"
M: "Kas ma praegu pole siis sulle enam lilli toonud?"
N: "Oled küll, aga see pole selline üllatus."
M: .............(vaikus)
N: "Tule ja üllata meid mingi reisiga, läheme mõneks ajaks kuhugi. Teeme midagi teistmoodi."
M: ...........(vaikus)
N: "Mul on tunne, et ma olen nii lähedal piirini kui tahaks lihtsalt koti võtta ja ära minna."
M: "Kuhu sul minna?"
N: "Just. Tüüpiline mees, kuhu sul minna? Nii te mõtletegi, et pole kuhugi minna, seepärast ei pea ennast ka pingutama, et naine on teil niisama olemas. Ära üllata kui ühel päeval kodus olles mind seal ees pole."
M: .... (vaikus)

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht