Elu on lilleke :)

Kõik siin ilmas polegi seletatav ja võib-olla nii ongi hea. Ka minu mõtteterad sel lehel on lõppkokkuvõttes arusaadavad vaid minule. Kaks mõtet: If you want something you never had, do something you have never done... Eine weisse rose hat auch einen schwarzen schatten.

Minu foto
Nimi:

reede, detsember 05, 2008

Jõululuule

Jõuluvana ütles mulle,
oodata ei tasu mulle,
majandus see langeb üha,
jõulud aga ikka pühad,
topi ise kingid kotti,
siis on kohe selged sotid,
taat see tulemata jää,
kingid need on ülihääd.

Jõuluvana hüppas saani,
põder õnnest sõitis kraavi.
Taat nüüd istus koti otsas,
põder raskelt kõrval ohkas.
………………

Põder koondamise sai
Saani ees jetzt platz ist frei.

5 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

ma pole ammu pühendanud nii palju aega ühe blogi lugemisele... sul on huvitavad mõtted... jään uut postitust ootama...

P.

10:15 AM  
Blogger Lilleke ütles ...

Tere P.

Kas sul nimi ka on :).

11:43 AM  
Anonymous Anonüümne ütles ...

Ikka on, kuidas siis muidu :)
Võid mind kutsuda P tähega...

P.

11:35 AM  
Blogger Unknown ütles ...

P nagu Paul või nagu Paula :)

11:07 AM  
Anonymous Anonüümne ütles ...

Pigem Paul siis ;)

6:12 PM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht